גן יותר גדולים 2-3
שנתיים עד שלוש
מגיל שנתיים, לילד יש רגישות מיוחדת לתפיסה חושית- צבע, מרקם, ריח, טעם וצורה. בתקופה זו אנו עובדים עם הילדים בעזרת אביזרים מונטסוריים שפותחו במיוחד עבור פיתוח סנסו-מוטורי. האביזרים נועדו לסייע לילדים ללטש לשפר ולשכלל את יכולת התפיסה החושית. יכולת סנסו -מוטורית גבוהה יוצרת יכולת שפתית גבוהה ומסייעת להתפתחות דמיון עשיר ומדויק. העבודה עם האביזרים החושיים מפתחת כל חוש בנפרד ויוצרת סדר ביכולת האחסון של המוח. לילדים אלו יכולת תפיסה וקליטה חדים וכן יכולת שליפה וזיכרון חושי.
בתקופה זו חוש המישוש מתחדד ודרכו הילדים לומדים מספרים וצורות גאומטריות. הילד משכלל את היכולת שלו לאמוד גדלים על ידי מראה בלבד טוב יותר מהמבוגר.
בגן, תחת הדרכתם של 3 מדריכים, הילדים משתתפים בשמחה במשימות יום יומיות כגון- חיתוך פירות, פעולות מזיגה, שטיפת כלים, עריכת שולחן, ניקיון, לבוש עצמאי ועוד.
הילדים נמצאים במרחב בתנועה. הסביבה מתוכננת בקפידה במטרה לענות על צרכיו של הילד ולתמוך בו. המרחב, הרהיטים, המשחקים, מיקום האביזרים במרחב, האווירה הביתית והמדריכים עצמם תומכים בלמידה עצמאית וספונטנית של הילד.
בגן מתקיימים שני חוגים: מוזיקה ואנגלית.